Wednesday 6 January 2010

Wait room

4 comments:

Anonymous said...

bunları yapabilmek için ders almak gerekirmi

Anonymous said...

hangi programlarla yapılıyor bunlar ben hep uğraşıyorum ama bi türlü yapamıyorum bana yardım edebilecekmisiniz çünkü bende bu bölümü okumak istiyorum

Anonymous said...

kardes bende ainen yardım edermısın msn cs.pr0@windowslive.com eklersen sevınıırm

Tarık Bellikli said...

dostum bunları yapabilmek için ders almak gerekiyor fakat ben ders almadım kendm öğrendim ve bu biraz zaman alıyor doğal olarak.

yaklasık 4-5 yıldır bu işle uğrasıyorum fakat subat 2008'den sonra elime son 10 gündür alıyorum uzun zaman kullanmadım yani..

Bunu yapmak için 3d Studio max proğramını kullanıyorum ayrıca photoshop mutlaka lazım yanında...

Öğrenmek için ise ben kendi hazırladığım dersler var sitede onlardan faydalanabilirsin..
Ayrıca elimden geldiği kadar da yardımcı olmaya calisrim..

Post a Comment